Ungefilterte Meinungen und Rezensionen von Cowboy Kunden. Sieh dir an, was unsere Rider zu sagen haben.

Kruibeke Jan 01, 2020 Cowboy 2

zeer gemakkelijke fiets , rijdt vlot, weinig onderhoud, 1 nadeel oxydeert vlug, banden te licht , heb er al andere opgelegd, voor de rest superfiets

Cowboy Antwort

Hallo Gerry,

Bedankt voor je review.

Super dat je de fiets zo goed vindt ☺️

We beseffen evenwel dat onverwachte lekke banden super frustrerend zijn, vooral bij nieuwe fietsen. We hebben gezien hoe lekke banden onze klanten het afgelopen jaar hebben getroffen en betreuren de frustratie onder onze gemeenschap.

We waren dan ook blij dat we oplossingen konden bieden om onze klanten met meer vertrouwen en minder zorgen te laten genieten van de rit, terwijl het strakke ontwerp, het rijgevoel en het comfort van onze banden behouden bleven.

Bestaande klanten hebben een Flat-Away™-bandenvulling ontvangen. Flat-Away is een vilttape, versterkt met DuPont Kevlar® vezel, om de lekbestendigheid van de band te helpen verbeteren. We hebben de prestaties van dit product getest met Cowboy-rijders op het veld en hebben strenge "spijkerlektesten" uitgevoerd in een Duits testlaboratorium. We kwamen tot de conclusie dat een originele Panaracer band, uitgerust met een Flat-Away voering, 5x meer bescherming biedt dan een Panaracer band alleen.

Vervolgens hebben we besloten om onze nieuwe fietsen uit te rusten met andere banden die hetzelfde weerstandsvermogen en uiterlijk hebben als onze vroegere banden, versterkt met liners. We zijn er dus van overtuigd dat, als u nu een Cowboy-fiets koopt, uw rijervaring zal zijn zoals die hoort te zijn: leuk en plezierig. Een lekke band kan nog steeds voorkomen als je op een scherp stuk glas rijdt of met hoge snelheid een stoeprand nadert, zoals bij elke andere e-bike het geval zou zijn.

Het Cowboy Team

Erfahre mehr